mä annan vielä tänään kommentoivien osallistua kisaan. mutta kukaan älköön osallistuko kahdesti.

mutta sitä mä mietin kyllä, että mikä panee lähettämään ympäri maailmaa kehnoa kuorolaulua kaikilla kielillä. tai siis.

tavallaan olen tosi iloinen, että ovat göteburgin urheilukarkeloissa korvanneet nauhalta tulevat kansallislaulut ihan elävillä laulajilla. joo joo! laulajilla! ei siis soittajilla vaan laulajilla! idea nerokas!

mutta pitikö sinne panna (tärkeysjärjestyksessä ekana) kivannäköisiä tyttösiä, joiden laulamisen kuunteleminen on tuskaa niin palkintokorokkeella tuulettaville, kuin koko euroopan kansallekin.

satuin näkemään ja kuulemaan, kuinka lauloivat venäjäksi venäjän laulua venäjäläisille tyttöihmisille, jotka olivat juosseet kovaa. ei meinannut naisilla pokka pitää.

minä, joka en osaa venäjää - joka kuitenkin enempi ilmeisesti aiheutti juoksijattarien pokerinpettämisvaaran - olin ihan kuumotuksissani. 

pääpä läälää. päälällää läärää.