mä oon taas funtsinu vähä.

musta on niin hieno kuvio tämä tehyn joukkoirtisanoutumiskuvio:
ensin luvataan vuosikausia palkankorotuksia. niitä ei anneta. sitten hihitellään ja arvostellaan tyttöjä julkisesti useassakin lähteessä, kun

niillä on niin riitaisa ammattiliitto, että ei naiset saa mitään aikaan. katsokaa nyt lääkäreitä, kun ne on olleet perinteisesti miehiä, niin ovat osanneet hoitaa asiansa niin, että kunnon palkat on saatu neuvotelluiksi. voi teitä tyttörukkia, kun taas annoitte vedättää itseänne.

no sitten ne tytöt ottavakin kovat ja miehiset aseet käyttöön ja yhtäkkiä ne on tosi ikävii bitchei.

mä olen mielessäin nauttint siitäkii tuumasta, että kaikki kulttuurityöntekijät voisivat myös aloittaa työtaistelutoimet. vaikkapa ihan tämän tatusotuasian tukilakkoon, jos monikin kokee olevansa jotenkin hyvin palkattu.

mitä tapahtuisi. no ei kyllä yhtään mitään! missään!

kuka tuottaisi ammattimaista sisältöä nettiin? mihin ihmiset menisivät viettämään vapaa-aikaa tai iltaa, kun kirjastot, teatterit, konserttisalit, kulttuuritilat, videovuokraamot, klubit ja elokuvateatterit olisivat posessa? ravintoloissa ei soitettaisi musiikkia edes nauhalta, tukimielessä siis. samoin hiljenisi radio! teevee! lehdet! vau!

okei. kuvitellaanpa, että olisi pakko tehdä ne lehdet, että koko lakosta sais kukaan mitään informaatiota. olisi komeaa katsoa vaikka nyt-liitettä tai minne-mennä -palstaa, kun siellä ei olisi mitään. tyhjä sivu siinä kohdassa. jee.

ja mulle lisää palkkaa!

vaan ehkä tää ei sittenkään ole niin hyvä idea. ihmisten olisi sitten nimittäin pakko urheilla.