tästä vaahdotaan jo kymmenissä blogeissa. mutta yksi lisää on aina vain hyvä asia.

nimittäin tästä kännissä olet ääliö -kampanjasta.

katsokaapas, mitä tapahtuu, kun valitsette lähtökohdaksi naaraanmerkin, siis naisille tarkoitetun opastusvideon. klikatkaa siitä sukkahousujen kohdalta. sitten kaksi äijää raahaa kännisen tyttösen kämpille, raiskaa hänet ja ruutuun lävähtää kysymys: siistiä/noloa? jos valitset väärin, tippurin voi saada, voi voi. pikkujuttu.

aivan uskomaton kampanja, miten tämä on millään voinut päästä läpi mistään seulasta? vieläko ihan oikeasti on joku, joka ajattelee, että raiskaus on naisen vika? mitäpä meni itse kännissä kekkaloimaan (mielellään vielä sedu koskisen ravintolassa?). itse se sitä kerjäsi! älä siis keiku kännissä, ettet ilmaise, että suorastaan haluat raiskatuksi.

ja raiskausvaiheen valittavina vaihtoehtoina siis on noloa tai siistiä. uskomatonta. ei mitään sellaista kuin rikos? väärin?

jos vastaat

SIISTIÄ: "vaikka lääkkeet veisivät taudin, häpeä säilyy"
ja jos
NOLOA: "tippuri tarkoittaa, että selvisit vähällä"

häpeä! noloa!

noloahan tietenkin raiskatuksi tuleminen naiselle on. tietenkin! nainenhan itse suorastaan toivoi sitä, koska joi viinaa! saahan sellaista vetäistä! nolo akka! häpeis vähän!


pörröllä on valmis kysymysmuotoinen kirjepohja lähetettäväksi kaikille asianosaisille:
 Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto rylle ja näille yhteistyökumppaneilleen:
Clear Channel Suomi Oy, Forma Publishing Group Oy, JCDecaux Finland Oy, IRC-Galleria/Klikki.com, Nokian Panimo Oy,
Olvi Oyj, Oy Hartwall Ab, Oy Sinebrychoff Ab, Pop Media Oy, Sanoma Osakeyhtiö ja Seppo Koskinen Ravintolat Oy / SK Ravintolat.

(miten muuten toi sedu koskinen pomppaa esiin koko ajan mitä noloimmissa yhteyksissä. viimeksi siinä rasismiasiassa, nyt tässä naisasiassa...)

mä jotenkin aina välillä tuudittaudun ajatukseen, että tämmöinen asenteellisuus olisi jo viime vuosituhannella selätetty. voi miten väärässä taas olinkaan.