* olen ostanut pianon. perjantaina ilmestyi työhuoneelleni kiiltävä ja kauniisti soiva edullinen epeli. miten olen voinut elää kaikki nämä vuodet ilman pianoa!? kuka vielä virittäisi sen?

* olen viettänyt aikaa ulkona auringonpaisteessa. pianosta huolimatta.

* kallio-kuninkalassa on langaton verkko. kiitos.

* olen saanut ensimmäisen kuulokuvan 17 kansanlaulajan kuorolle tekemästäni biisistä. harjoitusjakso on alkanut rennosti, vatsat täynnä ja mukavissa tunnelmissa. kukaan ei ole vielä riidellyt minun kanssani eikä kenenkään muunkaan kanssa. ainakaan niin, että minä olisin siitä kuullut. konsertista tulee hieno.

* kesäyöt.

* huomisaamuna kukaan ei herää vierestäni kello seitsemän hymyillen ja sano ensimmäisiksi sanoikseen nimeäni ja kuinka ihanaa vierestäni on herätä. sama tyyppi ei myöskään herätä mua keskellä yötä ja kerro olevansa hiiiirveän janoinen ja nälkäinen. eikä potki mua alas sängystäni tai kisko peittoa päältäni.