päivän kauhistelunaiheen tarjoaa mina.

olen ahdistunut.

olen ihmetellyt sitä, etteivät normaalit, normaaleissa kaupoissa olevat vaatteet mahdu päälle normaaleille ihmisille. enkä tarkoita nyt itseäni, vaikka minä se vasta normaali olenkin.

tämä uutinen kertoo, miksi.

vaatteet ovat liian pieniä. ihan oikeasti. muillekin kuin minulle. jos kerran mallimamma snellmann sanoo rutkasti laihtuneista mallikokelaistaan:


- Tällä alalla on oltava hoikka, jotta mahtuu vaatteisiin. Nyt he täyttävät kriteerit, ero on alkuun nähden huima.

ja nyt tytöt ovat who:n suositusten mukaan alipainoisia. siis suomeksi sanottuna liian laihoja. ja NYT vaatteet sopivat näille tytöille, kun he eivät enää ole normaalipainoisia.

ei siis ihme, ettei itäsuomalaiselle rodulle tyypillistä ruumistani saa peitetyksi tyylikkäästi ja siististi. tai edes niin, että jostain suunnasta ei kellervä ihra paistaisi. ja saman olen huomannut ihan hoikkienkin ystävieni ongelmaksi. sivusilmällä.

perkele, että ihan vihaksi pistää. myös noiden mallityttöjen puolesta.