siitä on nyt semmonen puolisen vuotta kun mä tapasin yhet oonan ja nikon viimeks. jotkut tapaa ne useemminkin, mut mulla siit on nyt kumminkin aika kauan.

kun mä näin ne viimeks, sillon puol vuotta sitten, ne oli semmosia vissiin viisvuotiaita. nyt ne olikin toissapäivänä yhtäkkiä teinejä. lisäks vaaleesta oonasta oli tullu tummasilmäinn brunetti.

tossa nyt ei sinänsä oo mitään kummallista, mutta siinä on, että siin samassa rapussa asuu vielä yks romeo, jolla on tytär, maija. maijankin mä tapasin viimeks sillon puolisen vuotta sitten. sillon maija oli ihan vauva. viimeks, siis perjantaina, se oli sellainen vajaan vuoden ikänen. eli yläkerran lapset oli vanhentunu jotain kaheksan vuotta ja se maija varttunu saman verran minkä minäkin puolessa vuodessa.

miten ne voi tehdä tommosta?

onneks mä en kato salkkareita useemmin. huomenna romeo on ehkä jo mummo ja oona sen isä.