tartutin itseeni meemin. koska en inhoa kivoja meemejä.

ohje:

Kommentoi tähän postaukseen ja minä annan sinulle kirjaimen.
Kirjoita blogiisi 10 sanaa, jotka alkavat kyseisellä kirjaimella ja lisää mukaan selostus, mitä kyseinen sana sinulle merkitsee ja miksi.

sain siis kirjaimen m.

m    inä,
minä ja minä. minä itse. minä ensin. minä olen minä. mä oon mä. ennenkaikkea mä. hyvässä ja    pahassa. ei, vaan aina vain pahassa.

m   uksu,
tytärlapsi on heti kakkosena. tai ykkösenä, mutten kehtaa tunnustaa.

m   usiikki,
edellä. se on sisällä.

m    ies,
mies, miehet. oma mies.


m   anteli,
sä oot mun elämän manteli. mä oon sun elämän manteli.

m   aanviljelys,
vierestä seurattuna, tosin. tekee elämästä jaksollista. kertoo, mistä me tulemme, mihin menemme täällä. sanoo, mistä eletään ja miksi.

m   aitokahvi,
ilman ei eletä, ilman ei herätä, ilman ei luoda.

m   uusat,
ilman muusaa ei tuu metelii. jos mulla ei olisi muusia, ei olisi nakkejakaan.

m   acintosh,
työkalu ja lelu vailla vertaa. ystävä. vihollinen. rakas. armas. vanha ja vihattu.

m   atkallaolo,
ei niinkään itse matkailu. enemmänkin se matka. matka. matka. täältä tonne, tuolta sinne. tästä tilasta tuonne, tästä lahjasta tuohon taitoon.



siinä ne oli. varmaan jotain tärkeitä ämmiä jäi.

nappaa meemi ittelles: kommentoi, niin kirjaimella paiskataan.