tee kasvomuistitesti. (via laura)

klo 22.01
mä luulen olevani tässä hyvä. kirjoitan tätä ennen kuin olen tehnyt testin loppuun. pidän nyt 5 minuutin taukoa, kuten testin ohjeet käskevät. mä muistan hyvin kasvoja ja nimiä, mutta aina nimet ja kasvot eivät löydä toisiaan.

klo 22.07
nyt olen tehnyt toisen testin osion ja pidän toista viisiminuuttistani. en olekaan enää ihan varma. painoin mieleeni ihmisiä tyyliin "amerikkalaisen rappiorunoilijan näköinen ruskeasilmäinen ja sänkileukainen mies" tai "mikaturusen näköinen makea nuori mies". katsotaan kuinka mun käy. vaan enhän mä edes tiedä, mitä mun seuraavassa osiossa pitää tehdä, mutta jotenkin arvaan...

TULOS klo 22.16:
no niin. kuvia piti sitten lykkiä erilaisiin pinoihin riippuen siitä, olinko nähnyt kuvaa ennen vai en ja jos olin, milloin. sain 100% oikein kuvien tunnistamisessa. mutta se, että olinko nähnyt kuvan ensimmäisessä eli toisessa setissä, meni melko usein metsään. tunnistin kyllä 79%, mikä on paljon enemmän kuin keskiarvoihmisellä (68%).

tämä kaikki todisti siis, että nukun hyvin. vai miten se menikään...?

MUTTA
tein myös toisen lauran suositteleman testin, jossa testattiin tunneälyä. mä tunnun olevan aika paska, mutta niin arvelinkin. siis tunnistin feikkihymyn oikeasta vain 12 kertaa 20:stä.

ilmankos olen ihan huijattavissa. ja moneen ansaan langennu.