mulla olis paljon kaikkia asioita, joista mun pitäisi täällä nillittää. mutta kun ei jaksa, niin ei jaksa. nillityksen vuoro on taas sitten sinä siunaamana, kun mitään tärkeämpää ei ole meneillään.

siitäpä saan aiheen päätellä, että pahimmat nillit on niitä, joilla ei ole oikeastaan mitään muuta meneillään.

mulla nimittäin on vaikka mitä meneillään. on tulossa yks aika iso konsertti ja se nyt ensisijaisesti pitää adrenaliinitason kohillaan.

kerran yksi teatteri-ihminen kysyi multa aika nasevan kysymyksen, kun hermoilin jotain tulevaa konserttia. olen miettinyt heittoa monesti, juuri tässä vaiheessa ennen tulevaa koitosta. oliko kyseessä tämän tyypin oma kyllästyneisyys työhönsä ja elämäänsä vai onko siinä joku totuuden jyvänen? vai vähättelikö hän vain minun tulevaa kiirastultani? hän kysyi nimittäin:

odotatsä jotain läpimurtoa, vai?

joo, en mä stressaa enää yhtään.

myöhemmin on luvassa sun mitä jännää. töissä ja harrasterintamalla.

hartiat ja selkä ovat niin jumissa, etteivät koskaan. ja flunssa on nyt. onneksi nyt.

tässä ei ole päätä eikä häntää, mikä tietenkin kuvaa parhaiten fiiliksiäni nyt. piste.