- huomenta pojat, tänään me sit tehdään se!
- joo, niin me vissiin sit tehään.
- mut siis ku mä en oo saanu sitä top-listaa viel toimiin, haittaaks se?
- no ei se mitään haittaa, me voidaan sit säätää sitä myöhemmin.
- no *krhöm* mä en kyl kans osaa laittaa tota koodia kuntoon suosikkien päivitysten näkymisen osalta.
- no heei, kamoon, ei kai se nyt niin tärkeetä oo? onhan meillä sentään rekisteriseloste.
- niin, ja mä oon sentään viilannu sitä ulkoasua jo kuukauden!
- nii!
- ja kyl ne on vähän tuolta yläkerrasta painostaneet, että pitää alkaa tapahtuu.
- mut siis ku mä en tajuu, miksei noi päivitykset näy?
- noi betatestaajatkin on vähän sitä mieltä, ettei oikein toimi....
- no ne nyt ei tiiä mitään. pannaan kohta kissankuva etusivulle ja työnnetään se uus koodi sinne.
- niin mutku tää mun kuumalista ois ihan sekasin vielä.
- ja mä en saa päivitysten boldauksia toimiin.
- nää suosikkilistat on vielä ihan viturallaan, mut antaa mennä sit vaan.
- no okei.
- entä pate?
- no joo... ei tää mun koodi oo vielä kunnossa, mut ...
- no niin. nyt lähtee!