blogistaniassa leviää melko mehevä skandaalinpoikanen.
nimittäin ravintola lehtovaaran keissi

minä meinasin, etten kommentoi enkä edes mainitse tätä blogissani, mutta kun tänpäivänen hesarikin asiaan tarttui, on tämä aika mielenkiintoista seurattavaa.

olin ajatellut, että koska en ole ikinä itse syönyt tuossa perinteikkäässä ja maineikkaassa einehtimössä, en osaa ottaa osaa kyseisen paikan lokaan vetämiseenkään.
nimittäin mistä minä tiedän, vaikka se olisi oikeasti mun suosikkiravintolani, mutta mä en vaan vielä ole käynyt siellä?
vegetaristille pihveistään ja riistastaan kuuluisa ravintola ei ole ehkä se ensisijainen äimehtimispaikkavalinta.

mutta hesarissa kiinnitti huomiotani se, että ravintolan omistaja totesi suunnilleen sanasta sanaan, että jos joku arvostelee julkisesti ravintolaa, on arvostelijaa tämmöisissä tapauksissa rahastettava. sanavalinnasta suuri plussa.