urpon näköinen mies, ~25 v, istuu pipo päässä, lasi kädessä tukevassa humalassa naapuripöydässä. tupakoi. kaveri istuu vieressä vielä tukevammassa.

- hei. hei. onks tääl jossain ihmisii?
- (meidän pöydässä mutistaan hiljaa eikä katsota päinkään.)

- hei mis on ihmisii? mihin tääl pitää mennä et on ihmisii?
- (joku vaivautuu vastaamaan): helsinkiin? new yorkiin?
- niin mut turussa?
- ei tääl oo ihmisii. sunnuntaina, hei.
- en mä hesaan lähe. mä oon hesasta. täällä turussa ei oo ketään missään. (kiroilua, murinaa)
- (mä, haastaen riitaa:) et sä stadista ole, kukaan stadilainen ei sano, että hesasta.
- älä sä käy **ttu selittään, mä on hesasta... kalliosta...varmaan oon, enks tomppa ookkin. oon mä. stadista, hesasta... (jne... levy jää kaverilla pyörimään). *tun ämmä. hesasta. hesasta.

...

- mistä sä ite sit oot? et varmaan oo hesasta?
- (mä huijaan:) oon mä. tölikästä.
- tölikästä. *ttu töölöstä.
- (mä:) sä et kyllä mistään kalliosta ole. (koemielessä:) sä olet *ttu jostain lähiöstä. martinlaaksosta. joo. sä oot varmaan martsarista.

- (ilahtuneena:) mistä sä *ttu voit tietää? mä oon martsarista. tai oikeestaan siitä vierestä, ylästöstä! mistä sä tiesit?
- (mä, ilahtuneena) näytit ihan martsarilaiselta. vai että ylästöstä. missä sä kävit koulus.
- vantiksessa.
- ei voi olla totta, mäkin kävin vantiksessa. mä oon myrtistä. naapurikylän likkoja.