lähen kohta vähän pöliseen tonne kultakuumeeseen. suora lähetys on siitä jännä, että pitää miettiä ennen ku bamlaa. toivottavasti ei jäykistä.

sit mä meen vähäks aikaa yhteen hyvään hotelliin pötkötteleen. käväsen ehkä skruudaan jotain ja vedän keikkakledjut kassista päälle. kiroilen vähän, kun ne näyttää niin kulahtaneilta. stressaan, missä on mun äänirauta.

iltapäivällä meen temppeliaukioon ja paan skumpat viileneen.

sit muutkin tulee ja me lämmitellään ja parkastaan vähä tsekkii radioon. varmaan kikatellaan vähä, puhutaan ehkä tisseistä ja ollaan vähä hysteerisii.

sit illalla me ihmetellään, kuin paljon jengii on sit kumminkin osannu tulla.

ja sit me veetään sairaan hieno veto.

sit me juuaan bäkkärillä vähän sitä skumppaa ja halaillaan ja kikatellaan taas. mä meen kuunteleen, mitä arvon lautakunnalla on sanottavana.

sit mä meen muiden perässä bottalle ja olen siellä neljään. ajan taksilla sinne kivaan hotlaan ja nukun tosi levottomasti sen pari tuntia aamuun. istun pöllähtäneenä aamiaisella ja mietin, joko vois ajaa kotiin.

sit mä ajan himaan ja kiukuttelen vähän, mutta oon tosi onnellinen, että oon kotona taas. ja mietin, mitä sitä sit rupeis duunaan.