pauliina ainakin tietää.

että keneen tää juttu viittaa. jos nyt se ihminen tunnistaakin tästä itsensä, ei se enää mitään haittaa.

mua on näetten tänään naurattanut semmoinen juttu, että tutustuin erääseen tyyppiin kerran tuijottamalla hänen tissejään. kyllä!

kävelimme pauliinan kanssa kaustisella alas rinnettä keikan jälkeen ja minä just mietin jotain syntyä syvää sillä siunaamalla. meidät pysäytti vessan kulmalla yksi molemmille tuttu mies, olkoon hän tässä vaikkapa keijo.  sen vaimo oli mukana. sitä emme kumpikaan tunteneet.

keijo esitteli kepeästi vaimonsa ja moikkailtiin siinä niinkuin kuuluu. olin ihan hajamielisenä siinä. mies esitti minulle - jo valmiiksi mietteissäni olevalle - tosi kinkkisen kysymyksen liittyen arkistonauhoihin tai johonkin muuhun yhtä helppon asiaan. jäin mietteisiini pohtimaan, mitä vastaisin kysymykseen ja taisin mutista jotain että öö.

muutaman kymmenen sekunnin poissaolokohtaukseni jälkeen tilanne muuttui sietämättömäksi, sillä havahduin siihen, että olin miettiessäni tuijottanut koko ajan keijon muijan tissejä. ja kaikki katsoivat mua. en enää voinut katsoa muualle, koska se se epäilyttävää olisi ollut. tuijotin siis yhä keijon muijan tissejä. hätäpäissäni sanoin naiselle, että sulla on tosi kiva paita. pahaksi onneksi naisella oli melko tavallinen, ihan kiva t-paita. nainen oli vähän hämillään ja hämmästynyt.

näin siis tutustuin keijon vaimoon.

tänään se on naurattanut siksi, että jäin kuntosalin pukkarissa kiinni vähän samanhenkisestä tilanteesta.

olin ensin riehunut itseni henkihieveriin ja sen päälle vielä hengittänyt rauhassa ja pontevasti pilatestunnin ajan. olin aivan puhki, sfääreissä ja omissa mietteissäni ja ajattelin jotain toisarvoista. näin vastapäätä naisen, jolla oli alkkarit sellaista keinokuituista vähän löperöä kangasta, jota tuossa vaatekappaleessa itse inhoan. naisella oli HPR*, pahasti. ajattelin, että noin tuon matskun kanssa just käy. mitään muuta en ajatellut, en. havahduin jossain vaiheessa siihen, että katseeni oli tiiviisti kiinni sen naisen alkkareissa.

ja mihinkö havahduin. no siihen, että eräs salituttu moikkaili ja sanoi jotain pikkupuheen tyylistä. ja varmasti huomasi, kuinka olin noin puoli minuuttia tuijottanut sen yhden naisen persvakoa.

häpesin tietenkin silmät päästäni ja sinnehän ne lumpsahtivatkin kuntosalin suihkun viemäriin.

ajattelin, että myöhemmin voin nauraa tälle tapahtuneelle, niinkuin keijon muijan tisseillekin. ehkä mä vielä tutustun siihen naiseen, jonka pyllyä tällä kertaa tuijotin ja uskallan kertoa sille.

vaikka en mä edes keijon muikille ole uskaltanut.



*housut perseen raossa (ikävä tila. toim.huom.)