mitä tekee ihminen, joka hukkaa kalenterinsa?

on aivan pulassa, ennen kaikkea.

minä siis hukkasin omani. ainkaan sitä ei ole näkynyt sitten viime viikon, enkä ole nyt ollenkaan varma, missä mun pitäisi olla ja milloin. voisikos joku vähän jeesata?

en myöskään tiedä, missä ladakuski on ja milloin. sekin on vähän hankalaa kun ei voi olla varma, minä päivänä pitää yrittää etsiä hoitaja tytärlapselle ja milloin voisi edes kuvitella lähtevänsä vapaaillalle.

kalenterini välissä on seikkaillut paperi, jolla saisin kuitattua yhdestä säätiöstä ison summan rahaa. apurahan. jos joku hämäräkalle nyt sitten keksii lähettää sen paperin sinne säätiöön ja kuitata fyffet, kuinka mun toimeentuloni käy?

ja yksi asia ihmetyttää todella. jos olen jättänyt kaleparkani ajelehtimaan jonnekin, niin miksi kukaan ei soita ja kerro, että täällä se on!? kun kuitenkin kalenterissa on tarkat yhteystietoni.
luulisi nyt pekka perusinsinöörinkin tietävän, kuinka tärkeä asia kalenteri freelancerille on!